יום רביעי, 23 במאי 2012

אצל 'אינגלוט'

השמועה שאינגלוט הפולניה, עושה עלייה ארצה, מזמן הציפה את רחבי הרשת בשמחה והילולה ויצרה באז מטורף. בתור בלוגרית חדשה וטירונית בתחום קניות האונליין מעולם לא שמעתי עליהם והתוודעתי למותג דרך הבלוגריות המקסימות שלנו.
נכון לעכשיו הסניף היחידי שקיים בארץ, ממוקם בקניון הזהב (כמה חנויות הלאה מזארה). באחד הביקורים שלי בראשל"צ החלטתי לקפוץ אליהם ולבדוק אותם מקרוב.
בפעם הראשונה שנכנסתי לשם קידמה אותי בחורה חמודה עם חיוך מקסים ונכונות לעזור אך משום מה, עם יד על הלב, לא נרשמה התלהבות יתרה מהחנות וממה שהיה לה להציע עבורי. אני חייבת להגיד שדי מיהרתי ועצם העובדה שהגעתי לשם ללא תכנית קניה אולי השפיעה עליי.
שבועיים לאחר מכן הזדמן לי שוב להיות בסביבה והחלטתי שהפעם אני נותנת לזה צ'אנס. לא מיהרתי לשום מקום ועשיתי גם שיעורי בית.. חשבתי עם עצמי אילו צבעים יכולים לעניין אותי, כאלה שאינם באוסף שלי. אי לכך התחלתי לחשוב על מראות שונים, ניסיתי לשאוב השראה מפוסטים קודמים שלי והשראה בכלל וכך הגעתי מוכנה.
תכלת ופרלה

את פניי שוב קידמה בחיוך הו-ר-ס (עם רי"ש מתגלגלת) בחורה נחמדה וחייכנית העונה לשם פרלה שמאוחר יותר התברר לי שהיא מנהלת החנות.
פרלה זכרה אותי, החלפנו חיוכים, ניהלנו שיחה נעימה והיא עשתה לי סיור במקום והסבירה לי על המוצרים.
האוירה בחנות מאוד נעימה ולא מאיימת, אין שם 5000 מוכרות (כמו במקומות אחרים) שהולכות איתך עקב לצד אגודל עד שתחליטי מה לקנות. הן נמצאות בסביבה הקרובה ומוכנות לענות על כל שאלה.
החנות מאוד מרשימה ומסוגננת יפה, אהבתי במיוחד את הצבעוניות הניבטת מכל פינה ומכל קיר.
לאחר שהתרשמתי מהמגוון הקיים שם החלטתי באמת לקנות "עזרים" על סמך ההשראה שעליה חשבתי והגעתי מוכנה מראש.
עם בוא האביב והתחושה האוורירית לקראת בוא הקיץ רציתי לבחור בצבעים שמקדמים בברכה את הקיץ, השמש והצהוב האופטימי, אך יחד עם זאת עדין. וליצירת מראה טבעי מעושן החלטתי להוסיף צללית בצבע זית למקרים שארצה לקבל מראה מעושן לא כבד מדי.
שימו לב שהפלטות ממוגנטות, לכן ניתן לרכוש פלטות קטנות ולערום אותן אחת על השניה. מה שמכסה את הפלטה היא מכסה זכוכית חלבית. יש לציין שאהבתי מאוד את הפלטות הממוגנטות, עושות את כל עניין אחסון האיפור והשימוש בו לפשוט יותר. מעולה לנסיעות.
 וזה המראה שהתקבל. כמובן שיש אינספור וריאציות ושילובים שניתן ליצור עם הצלליות, ואעלה אותן בפוסט אחר.




 
עפרון אודם בגוון 26


על הסומק הזה המליצה פרלה כדי להדגיש                      עפרון אודם במראה מאט בגוון ורדרד בהיר למראה
 את הפנים ולתת להם מעין "ליפט".                                 טבעי ומאיר.
 ניתן לשימוש כסומק וברונזר.
 יש עוד סומק עם נצנצים שהחלטתי לא
לקחת אותו כי הוא היה שימרי יותר,
כמעט זהה לסומק הזה,פרלה אומרת
 שהוא המקבילה לאורגזם של נארס.

לק בגוון קאמל מס' 37 LAKA
 
  כמובן שהייתי חייבת לקנח בלק אופטימי ומתאים ובחרתי בגוון הזה של לאקה.
כדי להוסיף טוויסט למראה, ענדתי את הטבעת היפהפייה הזו מבית מגנוליה שאני מאוד מאוד אוהבת.
אני מתנצלת שאין לי את המספרים ו/או השמות של הצלליות,זרקתי את האריזות ועל המוצר לא מופיע
 שם או מס' גוון, שזה חבל.מס' הסומק לדעתי הוא 58 אבל אל תתפסו אותי במילה.

כשהגעתי לקופה תוך כדי שיחה מצחיקה עם פרלה ההורררסת (פרלה היא מדרום אמריקה במקור
ומדברת עם ריש מתגלגלת,שזה משהו שהצחיק אותי מאוד בגלל חיקוי שהאחיין שלי עושה למילה:
הורררס, כשהוא מחקה איזה סטנדאפיסט) שהיא באמת יפה וחיננית וסופר נחמדה, החלטתי שלא
כהרגלי, לבקש ממנה תמונה ורשות לפרסם אותה בבלוג שלי.כמובן שהיא נאותה בשמחה והצטרפה
 אליה תכלת המקסימה. נכח שם מנכ"ל אינגלוט ישראל-אהרון שהיה מאוד חביב וחייכן שמפקח שם
על כל האופרציה. מיותר לציין שכולם היו מאוד שירותיים וסופר סופר נחמדים.
תכלת אמרה שבאיזור יוני תצא הקולקציה החדשה ומהתמונות שהיא הראתה לי הגוונים הולכים להיות
מעניינים ויש למה לחכות.
אז לפרלה, תכלת ואהרון הנהדרים, תודה על האירוח המקסים והלבבי. תודה על שגרמתם לי להרגיש
בנח ועל חוויית קניה יוצאת מן הכלל.
אהרון שם לי בשקית סוכריות עם הכיתוב תודה. כמה מקסים.



9 תגובות:

  1. גם לי נורא בא ללכת לאינגלוט! רק אני גרה בתל אביב וזה בראשון /:
    הלק ממש מהמם בלי קשר, באמת מזכיר קרמל(:
    ומאד אהבתי את הצללית החומה המנצנצת(:

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן, קשה להגיע לשם אם אין לך תחבורה ישירה לשם.
      אני ממש אוהבת את הלק בגוון הזה, אוהבת קאמל!
      הצללית אינה חומה כלל וכלל! היא בצבע זית. הגוון לא יצא כ"כ נאמן למציאות. אני אנסה לצלם אותן באור יותר חזק.

      מחק
    2. אנונימי10.11.2012, 11:08

      פתחו בדיזנגוף סנטר השבוע ...חנות מהממת

      מחק
  2. אנונימי23.5.2012, 23:48

    הייתי רוצה לדעת מה המחירים שם ומה האפשרויות של הצלליות בפלטות
    תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי שלום,
      מחיר הצלליות בבודדת הן בסביבות ה 70 ש"ח (פלוס מינוס אני לא זוכרת במדויק את המחירים) אבל בפלטה בסביבות ה 45 ש"ח. חוץ מצללית הטריו או הקשת (הצללית כגון הצהובה עם 3 הגוונים) שהיא עולה בסביבות ה 65-70 ש"ח. בנוסף מוסיפים על הפלטה עצמה בסביבות ה 20 ש"ח.
      כמו כן יש אפשרות ליצור פלטה של שתיים,רביעייה,שמינייה או יותר. ניתן גם לקנות פלטה גדולה ולאט לאט לרכוש את הצלליות ולמלא אותה. מה שעוד מגניב עם הפלטות הוא שניתן לערום אותן אחת על השניה כי הן ממוגנטות.
      המחירים שם יחסית נוחים ולא מרקיעים שחקים.

      מחק
  3. זכרתי לך את התמונה ששמת בפייס והבטחת פרטים בפוסט, אז בהחלט היה שווה לחכות.
    טרם פקדתי את אינגלוט, זה יקרה בקרוב מן הסתם. תמיד שילבתי ביקור בראשל"צ עם ביקור בסרט בסינמה סיטי, עכשיו שפותחים קומפלס קולנוע של יס פלאנט מןם בסתם אשלב את אינגלוט.
    סקרן אותי נעפרון, האם יש לו כיסוי מלא ואטום, או שקפקף?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת :) תודה על המחמאה ואכן ניסיתי לקיים בהקדם האפשרי.חבל שהמחשב שוב שבק חיים את יכולה לתאר לעצמך איזה מתסכל זה.הגעה לראשון ובמיוחד לזהב דורשת גם מצדי התארגנות מיוחדת. ביקור בקולנוע יכול להוות עוד סיבה להגיע לשם. לגבי העפרון, המראה המתקבל הוא מאט לחלוטין. מומלץ לרכך את השפתיים טוב לפני. כמו כן לא ממליצה למרוח גלוס מעליו.

      מחק
  4. אני רוצה להגיע לשם ולו בשביל לחוות שירות מקצועי ורציני. זה עושה הבדל עצום כשנכנסים לחנות והמוכרת פשוט מבינה מה היא מוכרת ולא מנסה לדחוף ולהתקרצץ [לתשומת לב הפארמים, אהמ אהמ]

    הייתה לי הזדמנות להגיע לחנות אבל אני קצת דוחה את זה כרגע, הגעתי למסקנה שהוצאתי יותר מדי כסף על איפור בזמן האחרון ואין באמת איזה מוצר מהפכני שאני צריכה ואין לי.
    תתחדשי, בחרת גוונים מיוחדים מאוד. אהבתי גם את הרעיון שהפלטה מתמגנטת מה שמקל על האחסון שלה

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרופו פארמים אהמ אהמ,לגמרי! כמובן שתצטרכי לבקר שם מתישהו כי איך אפשר בלי. אני בעד לצנזר קצת,גם אני הגזמתי החודש ברמות קשות. לא תמצרי שם דברים מהפכניים אבל בהחלט תמצאי שם משהו גם את לא ממש צריכה,אין מצב שלא. ויש להם גם גימיק אחד או שניים. ואני שמחה שאהבת את הגוונים שבחרתי. הרעיון של הפלטות סופר מגניב.

      מחק