יום חמישי, 17 בנובמבר 2011

שגרת טיפוח

שיסיידו,צטאפיל, קליר &קלין


אוקיי, שלום שלום, בחרתי לחדש את הבלוג שלי עם שגרת הטיפוח שלי ועל הפרק: המצב הטראומטי שנקלע אליו עור הפנים שלי.
במהלך השנים ניסיתי כל מיני סוגים של ניקויים מן הסתם-ביניהם כאלה שעשו לי טוב וכאלה שלא. בין אלה שלא עשו לי טוב מובילים ברשימה - קרם ניקוי של שיסיידו- PURENESS Deep Cleansing Foam, קליר&קלין-תרחיץ קרם לניקוי עמוק, וניוטרוג'ינה.
כמה שאני אוהבת את שיסיידו כך גודל האכזבה מהמוצר הזה. הבנתי שניקויים בפורמולת קרם לא מתאימים לי. הם אגרסיביים ומשאירים תחושה לא הכי נעימה, מעין עור עבה של פיל. אמנם יש לי עור מעורב נוטה לשמן ולפעמים מבריק כמו פרסומת לצבע שיער (בימי הקיץ הטרופים בעיקר) אבל אני מוצאת שהניקויים האלה מייבשים לי יתר על המידה את הפנים, הנקבוביות יותר מורחבות מאשר מכווצות, באזורים מסוימים כמו בצדי האף, המצח וקו הקרקפת מופיעים סימני אדמומיות ועור מתקלף. למרות שעל האריזה של שיסיידו כתוב שזה קצף ניקוי,הוא בעצם קרם גרגרים ולאחר השטיפה כשאני מעבירה יד על הפנים, היד לא מחליקה אלא יותר נתקעת אם אתם מבינים למה אני מתכוונת. וזאת התחושה שאני לא אוהבת לקבל ממוצרי ניקוי לא לפנים ולא לגוף. ככל שהשתמשתי במוצר הזה בשימוש יומיומי כך העור הפריש יותר שומן בצורה דרסטית, יצאו לי פצעונים והמצב היה מאוד טראומטי.
הגענו למוצרים שכן עושים לי טוב:
אוקיי, אז לדקלאור היה פעם שמן הידרופילי שאני פשוט התמכרתי אליו וחבל, כי הוציאו אותו מהליין מאיזושהי סיבה, לא מצליחה למצוא אותו בשום מקום. במגע עם המים הוא הופך לתחליבי ונשטף אח"כ לגמרי. הוא היה עדין לפנים ולעיניים והשאיר תחושה נעימה של נקיון וריח של ספא.


מוצר שכן אהבתי והיה לי טוב הוא ג'ל לניקוי גרגירים של ניוואה (לא ה'יאנג' אלא הויסאג' אם אני לא טועה). נהניתי ממנו מאוד -הפילינג לא אגרסיבי, אלא עדין ומעולה לשימוש יומיומי. בין יחידי הסגולה. כמו כל מוצר מנצח, כמובן שחברת הקוסמטיקה תחליט שהיא רוצה לשנות את הפורמולה ולפני כשנה בערך שמתי לב שהג'ל הוא לא אותו ג'ל. את השם לא שינו, את האריזה במקצת (התייעלות) אבל שמתי לב שמשהו שונה מבחינת הגודל של הגרגירים ורמת הנקיון. עדיין נשאר מוצר טוב אך לטעמי לא מה שהיה פעם. לאחר שהובא לידיעתי העניין הזה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4104508,00.html      אני לא בטוחה שארכוש מוצרים שלהם, נראה כמה זמן אחזיק מעמד.. |:


נגיע לחלק של הטיפול במצבים רגישים כאלה:
יש תחליב לתינוקות עור רגיש שנקרא צטאפיל (בתמונה למעלה). העור שלי בד"כ לא רגיש אבל במצבי חירום טוב שיהיו אי אילו מוצרים שעונים להגדרה של עזרה ראשונה ומבחינתי צטאפיל הוא אחד מהם.
להלן התכונות:
צטאפיל אל-סבון לניקוי עור רגיש/יבש
CETAPHIL SOAP FREE CLEANSER FOR SENSITIVE / DRY SKIN
תכונות המוצר:
• בעל פעולת ניקוי עדינה-אינו פוגע במעטה הטבעי של העור.
• שומר על איזון ברמת חומציות העור.
• מרכך את העור ומוסיף לו לחות.
• נטול בושם, אלכוהול וליפידים- פחות מגרה את העור.
• אינו גורם לעקצוץ בעיניים-מתאים לניקוי אזור העיניים והפנים.
• אינו חוסם את פתח הנקבוביות בעור- אינו גורם להתפתחות פצעים.
• מתאים כתכשיר ניקוי קוסמטי לנשים המעוניינות בפעולת ניקוי עם לחות.
• מעניק לעור מגע נעים וחלק יחד עם מראה רענן לאורך זמן.
• מתאים לשימוש גם על שטחי גוף נרחבים.
• ניתן להסרה עם מים וללא מים.
הוראות שימוש:
- עם מים- יש למרוח צטאפיל ומים ישירות על העור, לעסות בתנועות עדינות ולשטוף עם מים.
- ללא מים- יש למרוח צטאפיל ישירות על העור, לעסות בתנועות עדינות ולהסיר עם מגבת עדינה.
- לרחצה באמבט- יש להוסיף צטאפיל למי האמבט, לעסות בעדינות את העור ולהסיר עם או ללא מים.
- צטאפיל פותח ומומלץ ע"י רופאים.
- צטאפיל מיוצר בחברת תרופות.
אמנם המוצר הזה הוא לא מבושם ואין חוויית ספא בשימוש אבל הוא גם לא מגעיל. הוא מאוד נעים למגע ועושה את העבודה. משאיר עור רק נקי ונעים. מוצר חובה. בסופר פארם הוא די יקר, אפשר לרכוש אותו עם מרשם מרופא.






















































EIGHT HOUR CREAM Cream Skin Protectant (baume apaisant reparateur)
מוצר נפלא שמטפל ומעלים את התופעות האלה הוא: קרם (באום) 8 שעות של אליזבת ארדן
חשוב לציין שזה לא הקרם 8 שעות הרגיל, אלא ממש פורמולה רפואית בצבע חום שמטפלת במצבים של יובש,אלרגיה, רגישות, סדיקה של העור, אדמומיות וקשקשת קלה של העור. לפי מה שהבנתי הוא טוב גם למקרים חמורים יותר של סבוריאה. בכלל אפשר להשתמש בו גם על השפתיים בחורף ובכל מקום בגוף. בשימוש אחד/ שניים הוא מציל חיים.
עוד משחה רפואית שיכולה לעזור הוא הבטאקורטן הישן המוכר והטוב שמשמש כטיפול במצבי אלרגיה של העור וגם בדרמטיטיס. השימוש בו בטוח לחלוטין ואפילו ניתן למרוח אותו גם כשהקרקפת מגרדת למשל מחשיפה למים או שימוש במוצרי טיפוח לשיער, גם אם היא במצב מעולה ולא קורה שם כלום. בדוק.
הידרה פלורל-דקלאור






נדלג לכיוון של לחויות לפנים. יש אנשים כמוני, שיכולים להרגיש שהעור שלהם גם מעורב-שמן וגם קצת רגיש ונוטה ליובש. במקרים כאלה משתמשים ב2 לחויות שונות לפנים. אני כמובן עצלנית וחיפשתי לחות אחת שתעשה את כל מה שצריך- ומצאתי:
1- ההידרה פלורל של דקלאור
2- הלחות של קליניק (התחליב הצהוב)








































עוד מוצר מעולה שעוזר לטפל במצבים של יובש ואדמומיות הוא סבוקלם קרם לחות לעור רגיש 
אני יכולה להגיד שתמיד הוא נמצא אצלי בארון (זה הזמן באמת להתחדש כי הוא נגמר לי), לוקח לי
זמן לסיים אותו כי אני לא משתמשת בו קבוע אלא רק כשאני מרגישה שהעור קצת יבש ואדמומי. 
אני משתמשת בו שנים ולדעתי מבין כל מה שמניתי למעלה הוא באמת מוצר חובה למקרים האלה. 
בתקופה שעבדתי במחלקת בית המרקחת בתור עוזרת לרוקחים מכרתי אותו לגברים צעירים לשימוש אחרי הגילוח : ).
חסרון אחד קטן שנתקלתי בו (שהוא כמובן אינדיבידואלי ואני לא מדברת בשם אחרים אלא בשבילי), אחרי זמן מה 
הפנים שלי מבריקות איתו לכן אני לא נוטה למרוח אותו על כל הפנים.


תכונות:
מאזן ושומר על הלחות בעור.
הקרם בעל מרקם עדין ודל שומן ומתאים לכל סוגי העור ולכל הגילאים.
 סבוקלם קרם לחות הוכח כיעיל בהרגעת העור ובטיפול בסבוריאה, אדמומיות וגירויים.
-מרגיע עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות
-מכיל תמציות צמחים אוגרי לחות ולכן מעניק לחות לעור שלך באופן הדרגתי ומתמשך
-מעודד את המנגנון הטבעי של העור לייצור לחות ולספיחת עודפי השומן (מאזן את הפרשת הסבום)
-נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק
-יעיל להרגעת העור לאחר גילוח
-מתאים לעור הפנים העדין של תינוקות וילדים
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש


אני מקווה שעזרתי פחות או יותר שיהיה בהצלחה לכולנו בעונת המעבר : )

5 תגובות:

  1. פוסט מצויין וכתוב נהדר :-) מניסיון חיים(כן, יש לי קצת בגיל "המופלג" ;-) נוכחתי לדעת שכל תכשירי הניקוי האגרסיביים עם גרגרים או בלי גרגרים המיועדים לעור שמן, מגרים, מגבירים שומניות, גורמים לסבוריאה ובקיצור רק מחמירים את מצב העור. עור שמן זקוק ללחות טובה ומרגיעה וניקוי עדין מאוד. יתר התעסקות בעור שמן גורם לתוצאות הרות אסון...גם תזונה נכונה, וניסיון לחיות חיים בריאים יותר (פחות מתח, לחץ, הירגעות בכל מיני שיטות: יוגה, פעילות ספורטיבית מרגיעה או אפילו סתם הליכה יומיומית של חצי שעה או קצת יותר) יעילים לפעמים הרבה יותר מכל תכשיר שמבטיח הבטחות שבדרך כלל לא מתקיימות...אם אין ברירה והעור באמת דלקתי, עם בעיות שאינן חולפות יש לשקול טיפול תרופתי...עד כאן "לידיה חפירות" :-)

    השבמחק
  2. אנחנו מודים ללידיה על חפירותיה החכמות ומסכימים עם כל תובנה שהיא חולקת עמנו : )

    השבמחק
  3. יופי ש"אתם" מסכימים עמי ;-)
    שרית, אולי תנסי "להעיף" את האימות מילים שמופיע בכל פעם כשרוצים להגיב....זה ממש מיגע להגיב פה...:(

    השבמחק
  4. הי לידי, סליחה על האיחור בתגובה לא הייתי בקרבת מחשב.
    טוב שאת אומרת לי כי אחרת לא הייתי יודעת מזה. אני אנסה לבדוק אופציה מסומנת כזו.

    השבמחק
  5. פוסט אינפורמטיבי. אני משתמשת כבר שנתיים בתרחיץ ניקוי סופר פושטי של דאב שלדעתי עושה עבודה טובה בדיוק כמו כל התרחיצים היקרים, אם לא עבודה טובה יותר!

    השבמחק