יום שני, 4 באפריל 2011

חוויות קניה




טוב אז החלטתי לעשות סוף סוף משהו עם הבלוג, למשל לכתוב בו.החלטתי להתחיל דווקא עם חוויה שעברתי היום.
נכנסתי לאחת מרשתות האיפור (שלא ננקוב בשמה), ניגשתי לאחת המאפרות ושאלתי אם יש להם קונסילר בגוון צהוב. היא מסתכלת עליי ב"טון" כזה -ושואלת בחזרה "למה דווקא צהוב"?
עניתי לה. היא התחילה לפשפש במגירה תוך כדי שהיא מסבירה לי כביכול על הקונסילר, הוציאה את הקונסילר- שזה בעצם 2 צבעים של קונסילר והציעה לנסות עליי. כששמתי לב למרקם, בלשון המעטה לא אהבתי אותו אך-זרמתי.היא סיימה למרח אותי והציעה לי להסתכל. ממבט מרוחק חשבתי שמראה העיניים שונה, יש "הרמה" "הארה". הסיפור השתנה ודי נבהלתי. אמרתי לה שאני לא אוהבת את המראה הכבד. תוך שניות הקונסילר עשה לי פס בעפעף העליון, ובעפעף התחתון הדגיש לי קמטוטים.בתור תגובה היא שלפה פודרה מינרלית והוסיפה עליי, תוך כדי שהיא מוכרת לי את הלוק.
אני כבר מתחילה לחטוף את הקריזה- הלו גיברת! את לא רואה שהעור שלי מבריק?? לא אמרתי לך שיש לי עור מעורב/שמן? המראה המקומח סטייל מלחמת העולם השניה, חזר לאופנה?התאפרתי עם שקי קמח ופחם? ומ-ה זה האודם הזה בכלל שטשטשת על עצמך שפורץ את גבולות שפתייך, החנות והטעם הטוב?
יצאתי מהמחשבות המתלהמות שלי ואמרתי לה שאני רוצה להסתובב קצת כדי לראות איך זה מרגיש ואיך מחזיק מעמד. והיא עומדת ולא מציעה אפילו למרח לי גם את העין השניה. ביקשתי ממנה למרח לי גם את העין השניה.
תוך כדי שהכל קורה, ציינתי שאמי מחכה לי בחוץ והיא..יש לה את כל הזמן שבעולם כדי להציע לי לרשום 5 חברות טובות לאיפור אישי בלהבלהלבלהלבה. די ייי רציתי לרוץ משם בצרחות!! אני חושבת שהייתי עושה עבודה הרבה יותר טובה במקומה, מאפרת שאמורה להיות מקצועית ורגישה לצורכי איפור, שצריכה לגלות רגישות ואמפתיה למצב העור ובכלל ללקוחה, לא אמורה להתנהל כך ובטח שלא לעבוד בתור יועצת איפור. התנסויות איומות כאלה לא חסרות בספארמים למיניהם. ויאללה שלכם עם הפודרה המינרלית, הדבר האחרון שחסר לי עכשיו זו עוד פודרה בתפזורת בנוסף ל3 שיש לי, מינרלית או לא מינרלית.
יצאתי משם,מיהרתי לסופר פארם ולא בעירי (אחרי שהבטחתי לעצמי לא לרכוש יותר כלום בסניף אצלי בעיר בגלל תחרותיות הדיילות המעצבנות על כל ביקור שלי שם) והפנקתי את עצמי במוצרים (ביניהם קצת שאנל) והזמנתי מוצרים מחו"ל בפעם הראשונה. אני סו מאצ' מתרגשת : ))

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה