יום שני, 18 ביוני 2012

עפרה-פריימר ג'ל לעיניים

פריימר עיניים עפרה-ביצועיסט
על כל אהבתי הרבה לאיפור, בשנים האחרונות נמנעתי מאיפור העיניים. עקב כך לא התחדשתי כלל וכלל בצלליות חדשות ובתיק האיפור שמרתי על מס' צלליות בודדות שנקשרתי אליהן וכאלה שאין מצב שהייתי זורקת. מה הסיבה למניעה הזו? עפעפיים שומניות. שום צללית לא החזיקה עליי מעמד וכל מאמץ שלי לתחזק את הצלליות עלה בתוהו. לאחר שנחשפתי לבלוגספירה הבנתי שחברות האיפור השכילו  "להמציא" פתרון לבעיה הנפוצה והכ"כ בעייתית: פריימר.
כשהתחלתי לחקור בכיוון, גיליתי את הפריימר של אורבן דיקיי שהרבה בלוגריות היללו אותו ובעצם עמד בטופ הפירמידה. היו אזכורים של הפריימרים של טו פייסד ועוד ועוד. יש חסרונות לפריימר של UD מבחינתי וזה האפליקטור שלו, אני לא אוהבת להתעסק עם מיכלים כאלה כשמדובר בחומר יחסית עבה כי אני יודעת שלא אוכל לנצל אותו עד הסוף וזה חבל ביחס למחיר הגבוה שהוא עולה.
בכל מקרה הייתי צריכה פריימר דחוף ולא יכולתי להסתמך על הזמנה מחו"ל שתגיע בזמן למסיבת בר המצווה של האחיין שלי. הייתי צריכה פריימר טוב ועכשיו. באחד הימים פרסמו ביוטי שופ (צ'יקה לשעבר) את הפריימר של עפרה שקראתי עליו גם אצל דנרה. בזמנו הפריימר יצא באריזה דומה לאריזת גלוס,בעל אפליקטור ספוג. כמה הייתה גדולה שמחתי שראיתי ששינו את האריזה לשפופרת לחיצה. אי אפשר להישאר אדישים לתיאור הביצועים שלו בחברה ובמיוחד על סמך הנסיון של דנרה.
הרמתי טלפון לביוטי שופ (צ'יקה לשעבר), ענתה לי בחורה מקסימה (צר לי אך לא זכור לי שמה חלפה כמעט שנה מאז) שנתנה לי פרטים על המוצר והייתה מאוד חייכנית ונעימה לשיחה. הדגשתי שיש לי אירוע תוך ממש כמה ימים וביקשתי ממנה לבצע את המשלוח כמה שיותר מהר. הייתה לי בעיה עם סניף הדואר שאליו משוייכת הכתובת שלי היא הגדילה לעשות יותר מזה והחבילה הגיעה אליי הבייתה עם שליח.. מעולם לא יצא לי להודות לה אז אולי זו ההזדמנות. תודה רבה.
קצת סטינו אבל חשוב לי לפרגן במיוחד כשאדם זר עשה לי טובה ענקית מבלי לשאול שאלות.
ולתיאור המוצר:
הפריימר מגיע בשפופרת לחיצה ואני כ"כ אוהבת את זה כי מתאפשר לי להשתמש במוצר בצורה הכי סטרילית שיכולה להיות.
המרקם קרם-ג'ל בצבע ניודי, נמרח בקלות על העפעפיים.
אפשר גם לא למרוח מעליו שום צללית כי הוא מעניק מראה אחיד.
 לאחר המריחה יכול להיווצר מצב של פס למי שיש שקע עמוק של העפעף. לא להיבהל, זו תגובה הגיונית, החומר שאמור היה להיספג נספג ואלו השאריות (כמו עם מייקאפ), ניתן לעבור עם האצבע שוב על הפס ולקבע אותו בטפיחות עדינות. חשוב לעבוד איתו ממוקד, לא לצאת מגבולות העפעף ואני אסביר למה.
יש מרקמים מסוימים שלא עובדים איתו בשלום , כמו קונסילר. שמתי לב שאם הוא בא במגע עם קונסילר עלולה להיווצר מעין מריחה עיסתית לא אסטתית, במיוחד אם העור לא הכי מלוחח.
חשוב לא להתקמצן עם הפריימר כדי שהצללית תשב יפה, כי אחרת זה לא יעבוד.
זה פריימר ראשון שלי ואני שמחה שהוא לא אכזב. הוא ביצועיסט ברמה גבוהה, מחזיק מעמד מעולה והצלליות לא זזות ולא דוהות.
אני ידועה כנסיינית, חייבת לנסות כל מיני מוצרים על כל מיני אזורים וכחלק מהאקספרימנט שלי ניסיתי למרוח מעליו גם סומק קרם וסומק מוס. המרקמים האלה כנראה כבדים מדי והצליחו להשאיר פס על העפעף ולהימרח. אני לא מאשימה את הפריימר אלא את הסמקים. כנראה יש גבול לכל תעלול ובאמת מיותר לשים מרקמים כאלה באיזור העיניים. אז תלמדו מהנסיון שלי ואל תנסו את זה בבית ילדים.
עשיתי עוד נסיון- התאפרתי בשעות הצהריים המאוחרות (צללית אפור-כחול) וישנתי עם הצלליות כל הלילה.קמתי למחרת כולי פליאה. הצלליות לא נמרחו, הכל ישב במקום ואפילו המסקרה לא לכלכה אותי. כמובן שהייתה קצת דהיה של הצלליות אבל היי, אי אפשר לצפות ליותר מזה.
שורה תחתונה- לא ניסיתי פריימרים אחרים וגם אם אני אנסה אין מצב שאני מוציאה את הפריימר הזה מהתיק שלי. מוצר באמת משובח ואני מקווה שהוא יהיה כאן עוד שנים רבות. אני גם מקווה שעפרה ישכילו לעשות וימשיכו לייצר אותו בגרסת השפופרת.

8 תגובות:

  1. מסקרן אותי הפריימר הזה, אבל הוא מאוד יקר לעומת טו פייסד ואורבן דיקיי, אשר ניתן להשיג אותם באי ביי גם ב60-70 ש"ח. דרך אגב, אורבן דיקיי גם כן השכילו והוציאה לפריימר שלהם גירסה בטיובה לחיצה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא מאוד יקר וזה חסרון רציני. לא התנסיתי באורבן דיקיי, אני מניחה שמתישהו אנסה אותו.

      מחק
  2. עם כל התיאור הזה לא נותר אלא לקנות. אך כמו שכתבת בשורת האחרונה: אני עם אורבן דיקי והוא כל כך טוב לי אז לא רואה סיבה להחליף סוס מנצח.
    הצללית נראית לפני השינה כענו שהנחתי אותה בבוקר ובשבילי זה לוטו

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת נשמע שבאמת הסוס שלך שחקן רציני.

      מחק
  3. הפריימר של עפרה מעולה! מוצר מוצלח ממש שניתן לקנות גם באתרים ישראלים שזה פתרון טוב למי שחוששת מרכישה באתרים חו"ליים.
    ואגב - יעל (המנהלת של צ'יקה והיום ביוטישופ) היא אכן מקסימה. נותנת שירות בחסד וכיף להתנהל מולה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון,בהחלט פתרון למי שחוששת להזמין מחו"ל ואני בעד לקנות בארץ במיוחד כשיש מוצר מעולה כזה.
      אז המנהלת היא יעל? אוקיי, תודה :) יכול מאוד להיות שדיברתי איתה ואת מתארת אותה בדיוק רב.

      מחק
  4. תתחדשי, כיף לשמוע שאת מרוצה!
    זה באמת פריימר מעולה, לטעמי עם הביצועים הטובים ביותר ויש לי את כל השאר גם. עד שלא מנסים כמה אי אפשר להשוות תכלס.
    כתבת שחשוב לא להתקמצן עליו כדי שהצללית תשב יפה. אבל אני חושבת ההיפך, שצריך לשים מעט ואחיד בשביל שלא תהיה עיסה ובשביל שיחזיק טוב. אבל אם זה עובד לך ככה אז מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט ביצועיסט.
      תראי כשאני מרחתי מעט אבל ממש טיפל׳ה הוא לא עבד לי. הצלליות הקריסו לי. כששמתי קצת יותר, לא לגמרי בנדיבות, אלא טיפה יותר, הצללית ישבה כמו שצריך ולא זזה. ניסוי וטעיה ככה לומדים.

      מחק