יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

פוסט לקראת החג - שאנל,איב סאן לורן,ג'יבנשי ועוד.

תכננתי לפרסם את הפוסט הזה מחר לקראת החג, אבל! אני יודעת שיש כרגע מבצעים ברשתות, חלקם שווים יותר חלקם שווים פחות ואני יודעת שאנו רוצות להתחדש לפעמים בלי שום קשר למבצעים אז החלטתי לצאת עם הפוסט היום כמו שהוא.
לפני זמן מה צפיתי באחת מתוכניות הבוקר בלילה ;)) ואחד הנושאים שעלו שם הוא איך ניתן להגיע לארוחת החג רעננים ולא עייפים או לפחות לנסות להיראות כך. בעקבות התוכנית נולד הפוסט הזה.
GUERLAIN- L'OR
guerlain radiance concentrate with pure gold- פריימר המכיל חלקיקי זהב.
דובר רבות על הפריימר הזה ובלוגרים מחו"ל שראיתי סקירות שלהם, השתמשו בו ולא הבינו על מה כל המהומה. לדעתי הם פספסו את המהות של המוצר הייחודי הזה.
אין צורך להכביר מלים על האריזה היפה שרואים דרכה את חלקיקי הזהב.על הפריימר ועל עוד מוצרי טיפוח שיכולים לעזור לעור להיראות טוב ניתן לקרוא כאן.
את הפריימר ניתן למרוח גם על עור נקי מבלי להניח עליו כלום אבל, לא תראו שום שינוי ניכר לעין. הגדולה שלו היא בשילוב עם מייק אפ או מתחת למייקאפ. הפעולה שהוא מבצע בעצם היא פעולת מתיחה והארה. הוא מחליק את פני העור ומייק אפ שמגיע מעליו מתיישב בצורה יותר טובה. לזמן מסוים תקבלו עור מתוח, מלוחח ויפה. לא אמורים להשתמש בו כל יום אלא לאירועים מיוחדים או במקרים שהעור קצת נפול ומעומעם.
GIVENCHY- EYE-REVIVER GEL
GIVENCHY-HYDRA SPARKLING anty-fatigue,hydration,lumiere- קרם עיניים ג'יבנשי.
קרם מלחח המיועד לטפל בנפיחות, מעניק לחות לאיזור העדין סביב העיניים ומאיר. הקרם הזה מעולה לשימוש לפני איפור העיניים. במקרים שהעור סביב העיניים לא מלוחח מספיק ויבש, הוא עושה עבודה יפה. לא יודעת להגיד אם הוא עוזר לנפיחות,אך מנסיוני האישי אני יודעת שהאיפור נראה הרבה יותר טוב איתו.

OMBRES 5 LUMIERES- WOLA NO' 10 - פלטת חמישיית צלליות של איב סאן לורן.
באחד המבצעים השווים שהיו באפריל, חיפשתי פלטה מיוחדת וזו הפלטה שבחרתי בה. הגוונים שמכילה הפלטה מיוחדים בעיניי וניתן לעשות בהן שילובים יפים ומיוחדים.
בצדה השמאלי של הפלטה בפינה השמאלית העליונה הצללית היא בגוון לבנדר עדין. מתחתיה הגוון הוא מעין כחול אפרפר. כפי שאתם שמים לב הצלליות הן לא בגימור מאט, הן מכילות נצנוץ עדין וכך זה מתקבל גם על העפעפיים. הלבנדר מאיר את העין ומעניק מראה חיוני, הכהה מתחתיו מעניק מראה מעושן מסתורי יפהייפה ואני מוצאת שהכי טוב למרוח אותן דווקא עם המברשות המצורפות. ניתן להשתמש בהן גם בשימוש רטוב.
באמצע הפלטה יש גוון טורקיזי עדין מהמם ולתקופת החגים ולסתיו הממשמש ובא הצלליות בצדה הימני של הפלטות יתנו מענה למראה מעושן אחר.
אני מאוד אוהבת את הפלטה הזו, שזה נדיר כי היא ורסטילית וכ"כ ייחודית. אני חייבת גם לציין שאיכות הצלליות היא לא הכי טובה שיש, חשוב להניח פריימר טוב לפני.
GIVENCHY- PHOTO'PERFEXION
+++GIVENCHY- PHOTO'PERFEXION SPF 20 PA - מייק אפ שהוא 100% טבעי בעל SPF 20 ובנוסף יש לו את כל הפלוסים שאומר שהוא גם מכיל מסנן קרינת UVA חזקה בעוצמה הכי טובה שיש כיום.
אחד המייקאפים הבאמת מופלאים שנתקלתי בהם. המרקם שלו נעים ונח, הריח נעים ביותר, ונוסיף את העובדה שהוא 100% טבעי, מה עוד אפשר לבקש.
אך אליה וקוץ בה- למרות שהמייקאפ לא מיועד לעור מעורב מצאתי את עצמי קונה אותו. אל תסמכו על הדיילות כי הן תגדנה לכן שכמובן שהוא טוב לעור מעורב/שמן ואם את לא רוצה אז תקחי את הלייט.
אני השתמשתי בו בתקופת החורף וגם אז היו פעמים שהברקתי איתו כמו כלי חרסינה. אבל אני כ"כ אוהבת אותו שמצאתי את עצמי עושה כל מיני טריקים ולעתים מכינה את העור לפני כדי שהוא ישב עליי יפה.
הוא מלכלך צווארונים, העור נוטה להבריק איתו, לא הבחירה הטבעית לעור מעורב. לכן למי שיש עור רגיל, המייקאפ הזה מעולה עבורה. מי שהרפתקנית כמוני ויש לה עור מעורב נוטה לשמן יכולה ליהנות ממנו בתקופה הזו במצבים שאת יודעת שאת לא תזיעי, כמו ארוחת חג או אירוע בערבים. עם כל החסרונות שמניתי הוא עדיין אחד המייקאפים האהובים עליי כי כל פעם שמרחתי אותו העור באמת נראה טוב וקיבלתי תמיד מחמאות. לפני שיוצאים לאירוע הפריימר זהב של גרלן ומעל המייקאפ הזה- שילוב מעולה. ליפטינג וזוהר למראה עור פאביולס.
מסקרה דו צדדית גרלן
LE 2 DE GUERLAIN-MASCARA 10 NOIR 2 NOIR- מסקרה למראה ריסים מודגש-רטוב.
מסקרה מדגישה, גם מאריכה.כשהמסקרה חדשה דנדשה היא מעניקה מראה רטוב כמו על מסלולי התצוגות. מסקרה כזו בשילוב של צללית בהירה מנצנצת כמו הבהירה של שיסיידו, שפתון מדגיש ואת מסודרת. למסקרה 2 צדדים כשבצד השני יש מברשת מוקטנת שמיועדת להדגשת הריסים התחתונים. טוב שבגרלן חשבו על זה.
עוד מסקרה שאהבתי במיוחד היא HYPNOSE DRAMA בגוון אפור. תוך כדי הכנה לצילומי הפוסט עפה לי המסקרה מהידיים ולא הצלחתי למצוא אותה בשום פנים ואופן. הייתכן שהיא עפה לי מעבר לחלון? הממ.. מעצבן ברמות.
בכל מקרה,המסקרה עמידה במים, הצבע האפור מעניק מראה מודגש ודרמטי. דפנטלי אחד האהובים עליי.
עפרון עיניים- סמאשבוקס
להשלמת המראה בחרתי ב SMASHBOX-LIMITLESS EYE LINER -IN SMOKE- עפרון עיניים עמיד.
אני כ"כ שמחה שקניתי אותו, מרגישה שזכיתי בלוטו. הוא מתואר כאייליינר, עמיד במיוחד בגוון אפור שנקרא 'סמוק', מכיל נצנצים עדינים. העפרון הזה בשילוב המסקרה האפורה של לנקום מעניק לעיניים מראה באמת מיוחד ופתייני. הוסיפו גלוס של שאנל או שפתון מסדרת רוז' אין לאב ואתן מסודרות בנות. עפרון חובה!


שיסיידו- צללית קרם
 SHISEIDO- SHIMERING CREAM-OMBRE CREME SATIN -WT901- שיסיידו צללית קרם.
גוון פנינתי בהיר המעניק נצנוץ עדין לעפעף.לא עמיד על עפעפ שומני, יש למרוח על פריימר לפני. אחת האהובות עליי ואני משתמשת בה במגוון וריאציות- לבד או מתחת לצלליות.
גלוס שאנל 146
גלוס שאנל 161


 CHANEL- LEVRES SCINTILLANTES GLOSSIMER NO' 146- לסיום בחרתי לקנח בגלוסים של שאנל שנמצאים בטופ רשימת הפייבוריטים שלי.
תסלחו לי על התמונות הלא כ"כ ברורות.כשמסתכלים היטב ניתן להבחין בייחודיות שלהם ובגוון העדין המנצנץ.
כשמגיעים לארוחת חג, אני לא מוצאת טעם למרוח שפתון, כי באוכל הכל במילא יורד וכשצריך לחדש יותר קל ופשוט לעשות את זה עם גלוס. ולא סתם גלוס- הגלוס. ישנם גלוסים שהם מבריקים במיוחד אבל אלה מנצנצים. הם זוהרים על השפתיים להבדיל ממבריקים. האריזה אלגנטית ויפה כיאה לשאנל וניתן להבחין בגוונים המנצנצים מבעד לאריזה השקופה. אין אחת שלא החמיאה לי על הגלוס, דיילות יופי במיוחד ;),שאלו אותי איזה גלוס זה.
מצד ימין מס' 146 בגוון קוראלי עדין. מצד שמאל 161 בגוון ורדרד מעוד.
זהו יקירותיי,הגענו לסוף הפוסט, מקווה שעזרתי ולו במעט לנסוך בכן השראה להתחדשויות לקראת החג ואם לא, לא נורא, אנחנו מבזבזות יותר מדי!
שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה ושתרבה אהבת חינם בינינו!





9 תגובות:

  1. אנונימי12.9.2012, 23:41

    היי,
    אפשר לדעת מה מחיר צללית הקרם של שיסיידו? היא נראית כ"כ יאמי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי הנחה היא עולה 100 ומשהו, את המחיר כדאי לברר בסניפי אפריל. צללית ייחודית ללא ספק, יש להם מגוון יפה.

      מחק
  2. אני חושבת שאין מה להתאמץ כל כך בשביל מייקאפ שלא עמיד. ולגבי "טבעי" אני סקפטית עד שתראי לי רשימת מרכיבים ;)
    יש לג'יבנשי מייקאפים אחרים, יותר טובים ממה שאני יודעת.
    צלליות קרם של שיסיידו מעולות (אם כי כפי שציינת לא עמידות בפני עצמן לצערי)
    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי אותו בגלל הגימור החי שלו.צריך להתאמץ היום בשביל רוב המייקאפים, בלי פריימר טוב לפני המייקאפ ישנם מייקאפים שלא מחזיקים מעמד ולא עושים את העבודה. ולפעמים עור הפנים שלנו לא במיטבו אז בכל מקרה הוא צריך הזרקת יופי בצורת מסיכה או קרם טוב לפני. ואחרי כל זה גם צריך לפדר לעתים קרובות,זה היינו הך.
      אני חושבת שהקולור טאטו עולים על אלה של שיסיידו, אולי לא במגוון אבל מבחינת העמידות, אין בכלל ספק.
      חג שמח ושנה טובה ומתוקה!

      מחק
  3. בהחלט הזדמנות עם המבצעים של החגים.
    את הפריימר l'or של גרלן יש לי כבר כמה שנים ולטעמי הוא פשוט לא עושה כלום.
    אני מתה על פלטות הצלליות של YSL אבל יכולה להבין למה את מתכוונת מבחינת איכות הצלליות. האיכות שם מאוד משתנה מפלטה לפלטה בהתאם לגוונים, זה מאוד מורגש.
    המייק אפ הזה של ג'יבנשי מוצלח, כך גם העיפרון של סמאשבוקס וצלליות הקרם של שיסיידו.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמובן שלא הכללתי את הצלליות שלהם, אבל הסדרה הספציפית הזו לא מצטיינת בעמידות. בינינו, גם שאנל לא מצטיינים בעמידות ככה שבלי פריימר באמת אין מה לעשות. מצד שני אני מאוד אוהבת את המרקם השקפקף של הצלליות שנותן באמת מראה ייחודי.
      אני שמחה לשמוע שאת אוהבת את המייקאפ הזה :) לך בטח הוא מעולה. העפרון של סאמשבוקס הוא אהבה אמיתית, באמת יופי של מוצר. והצלליות נו, מזכירות את של י.ס.ל רק בקרם :)

      מחק
    2. מוזר מה שאת טוענת של הפריימר של גרלן אני הרגשתי בשינוי, העור מתוח להפליא כשאני מורחת אותו. אבל מרגישים בשינוי רק מתחת למייקאפ, ניסיתי גם בלי אבל לא הרגשתי כלום. אולי עור הפנים שלך מתוח מטבעו ואת לא צריכה אותו. חשבת על זה?? :)

      מחק
  4. את הפריימר הייתי אולי קונה בשל יופיו על שולחן האיפור אך לא מצאתי בו איזה יחוד משמעותי למראה האיפור שמעליו.
    קרם העיניים מסקרן - יבדק.
    אני אוהבת את ההיפנוז המקורית יותר מאחיותיה
    צלליות הקרם של שיסיידו הן תענוג צרוף, יש לי רק 2, בוחנת עכשיו את הצלליות קרם של מייבלין לבדוק אם הן נותות פייט.
    הגלוסים של שאנל יפים, אמנם אני מעדיפה את השפתונים בכיסוי מלא ואטום בד"כ, אך אקסלם מתנה, מבטיחה להשתמש.
    שנה טובה מלאה בפינוקים ושמחות יקירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מעניין מה שאתן טוענות על הפריימר, הוא יפה ללא ספק אבל חבל לי לשמוע שהוא לא עושה את העבודה עלייך.
      גם אני לא השתגעתי עם הצלליות של שיסיידו, העדפתי לבחון אותן לפני. אני כבר אומרת לך שהקולור טאטו לא רק שמחזירות פייט ,אלא נותנות פייט רציני. אם אין גוון מסוים של קולור טאטו ויש בשיסיידו זו תהיה הסיבה היחידה לרכוש אותן. עוד תכונה אחת שלא פחות חשובה היא שהצלליות של שיסיידו יותר אווריריות במרקמן ושקפקפות ואילו של מייבלין אטומות.
      תודה רבה על האיחולים, מאחלת לך בחזרה שנה מלאת טוב!

      מחק