יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

!ROUGE ME LOVE


אחד הצבעים שהכי מזוהים עם הקיץ הוא- הצבע הורוד, שהוא אחד הצבעים האהובים עליי ולא בכדי, אחרי הכל אני בת :). נכון, הסתיו מתגנב לו אוטוטו מעבר לפינה אבל כל עוד ניתן להיאחז בקיץ, אעשה זאת.
הורוד הוא גם אחד הצבעים שמשדרים אופטימיות עליזה וכבר לא כ"כ שנוי במחלוקת כמו בעבר.
בניגוד לאחרים, ציפורניי ופניי לא הופכים לקודרים עם בוא העונות הקרירות. אני נאחזת באופטימיות הקיצית עד כמה שניתן, וגם בשיא העונה הלא נכונה תמצאו את ציפורניי צבועות לעתים בורוד עליז.
בזהירות יתרה אפשר להכריז (שוב) שורוד הוא השחור החדש. עם הגוון הנכון כל אחד יכול להרשות לעצמו לעטות עליו ורוד, אם במלבושים ואם באיפור.
הפוסט הזה יהיה על איפור, נעליים וביגוד בגווני ורוד שהוא הכל חוץ ממשעמם. החיפוש אחרי ה-ורוד ובפרט הליפסטיק הורוד המושלם לא תם מבחינתי ובמסע החיפוש אחריו בהחלט מצאתי כמה ווינרים.
רוז' אין לאב- מה זה הדבר המעלף הזה??

אז נתחיל בווינר מס' אחת, גולת הכותרת, עילת העילות וסיבת הסיבות (לרכישת ליפסטיק,ליפסטיק ורוד והליפסטיק הזה ספציפית), אחד ה-ליפסטיקים הכי אהובים עליי- רוז' אין לאב של לנקום.

משהו טוב מאוד קורה בלנקום, אחרת איך אפשר להסביר את הקולקציה המאממת הזו? מאז שיצאה הקולקציה הייתי באטרף לדגום את השפתון הזה ובכלל הייתי אובססיבית לגוון המסוים הזה. מבין הגוונים היפהפיים שבדקתי (באמת יפים, התקשיתי נורא להשאיר את השאר מאחוריי) זו הייתה אהבה ממבט ראשון.
רוז' אין לאב בגוון 340B שבתמונה הוא אחד מבין הגוונים הכי מסקרנים בעיניי בקולקציה. ממבט ראשון כבר אפשר לראות את הגוון האלקטרי המיוחד ששובה את העין. שלא נדבר על האריזה שהיא אחת האריזות הכי מושקעות ושוות שהיו אי פעם לשפתונים.האריזה המוכספת עם החריטה המעודנת והיפהייפיה שובת לב. ברור שאני הולכת לשמור את האריזה לעולמים (כמובן שאני חורשת על השפתון אולי אשאיר טיפה לקראת הסוף..) בהחלט אריזת וינטג' עתידית.
השפתון הזה רחוק מלהיות תמים, זה שפתון שנראה קוראלי קמעה ומתנהג כורוד. הפיגמנט חזק ועז, המרקם רך וכמעט ולא מורגש. גם כשהוא יורד הוא לא יורד עד הסוף, הפיגמנט נשאר על השפתיים לאורך זמן. אפשר לחדש אותו שוב ו/או אפשר אפילו להחליפו בגלוס ועדיין תקבלו מראה ממגנט. רוצות להיראות מליון דולר? רוצות מראה מודגש אך נקי ויחד עם זאת פתייני? שימו מסקרה על ריסיכן ואת האודם הזה של שפתותיכן ואתן מסודרות! רוז' אין לאב- דוז פואה.
הלוואי ולנקום יעשו איזשהו שינוי (חיובי) עם פלטות הצלליות והסמקים שלהן ואז אני אהיה לגמרי מאוהבת.

shiseido- perfect rouge PK 417
הבא בגזרת הורודים המסקרנים הוא הפרפקט רוז' של שיסיידו PK 417. לשפתון הזה יש תת גוון קר, סגול, שלוקח את הגוון הזה למקום אחר. בהשוואה לשפתונים אחרים מבחינים מיד בגוון המיוחד שלו. כמו הרוז' אין לאב גם הוא מפתיע לטובה ובכלל הוא מפתיע כי ממבט ראשוני הוא נראה סגול-ורוד מן צבע כזה לא שגרתי.


 על השפתיים הוא מתקבל זוהר, ורוד אלקטרי ופתייני. גם פה המרקם הוא רך וכמעט לא מורגש והפיגמנט עז גם לאחר שהוא דוהה מהשפתיים. מריחה אחת תיתן מראה חיוני, שכבה נוספת מלאה תעניק את המראה המודגש והכ"כ מיוחד. 2 שפתונים חזקים שצריך לאמץ לדעתי ללא היסוס.
השוואה בין לנקום לשיסיידו
אולי ממבט ראשוני לא היינו ניגשות אליו ישירות אבל במצב המלאי הקיים (נכון לזמן הרכישה)  עוד לא נתקלתי בורודים כאלה מעניינים שעונים להגדרה של ורוד ולא- ורדרד/ורדרד-אפרסקי. אני מעזה גם לערבב ביניהם כדי לקבל גוון שלישי נוסף מהמם, כך שאל נא לכן לפחד לערבב צבעים וחברות, לפעמים מהתנסויות כאלה נגיע לגוונים שלא קיימים בכלל ושלא חשבו גם ליצור.
שיסיידו פרפקט רוז'- מיי פירסט לאב.
ג'ייד- עפרון שפתיים מס' 614
 כדי למנוע את זליגת השפתון ועל מנת לקבל את המראה המושלם, כדאי לתחום את השפתיים בעפרון בגוון תואם אך זו לא חובה. מריחה טובה עם מברשת או בהטפחה עם אצבע על השפתיים יעשו את העבודה. בחיפושיי אחר אלטרנטיבה מתאימה וגם זולה, מצאתי את העפרון של ג'ייד, מס'  614. הגוון הנ"ל יכול להתאים ל 2 השפתונים. מבחינת ביצועים, לא אהבתי כ"כ את המרקם, הוא נמרח מדי, מעין חמאתי, ולא לתוצאה הזו ציפיתי. לא נורא למי שיכולה להסתדר איתו. באמת שניסיתי למצוא אלטרנטיבה זולה ואיכותית אך נכון לעתה לא מצאתי.
revlon-super lustrous lipgloss in pink pop
רבלון- סופר לסטרש SPF 15 פינק פופ 180- גלוס המעניק בוהק העונה לשם פינק פופ, שם גזעי ודי ייחודי. ברבלון החליטו שהם מטילים פצצה עם השם הכ"כ מבטיח הזה ובצדק. הם רצו תושמת לב והם בהחלט קיבלו.
צבע נוטה לניאוני, עליז, ורוד, בולט לעין, בהחלט צבע עם נוכחות שאומר: אני כאן. ניתן לשימוש לבד או מעל שפתון,באלם או אפילו עפרון שפתיים. כדי לבלוט בנוכחות מבלי לדבר בהחלט כדאי למרוח שפתון לפני ומעל את הגלוס. תשומת לב מובטחת לכן.
 אני לא יודעת מה איתכם, אני לא ששה לצאת לשמש מרוחה בגלוס, מעדיפה איזשהו באלם ואולי אודם במקרה הטוב לכן לא ממש אכפת לי אם יש לגלוס SPF או אין. אני מניחה שבמקרה הזה זה יתרון. צבע שהכי צועק ק-י-ץ.
הגלוס ועפרון השפתיים בהשוואה
סתם שתראו איך זה נראה בצילום כשקרני השמש נחות על היד. מה שמפליא הוא שבמקום שהתמונה תהיה מוארת, היא קודרת מסביב. לפעמים זה ממש לא פשוט להגיע לתמונה אותנטית, לא רוצה לחשוב על תקופת החורף!

גרלן- סומק/היילייטר נוזלי

מאז שגרלן יצאו בפרסומת לסדרת הטרקוטה החדשה, כשהנושא הוא קיץ/זוהר אורבני, אחד המוצרים שהכי מתבקש שיכתבו עליו הוא הסומק הנוזלי של גרלן.
 Guerlain Terracotta Blush Sun Shimmer Highlighter 02 Sunny Pink-הסומק הוא מעין ורוד אפרסקי, משמש גם כסומק וגם כמוצר הארה. אני יכולה להבין למה הוא מוגדר כמוצר שעושה את שני הדברים, המראה שמתקבל הוא מואר ומלא חיות מכיוון שנראה שהצבע מנצנץ על העור. המרקם שלו עדין ואוורירי אך יחד עם זאת יש לו פיגמנט עז. הכי שצועק קיץ!
לחיצה אחת קצרה תספיק לשני צדי הלחיים. יש לטשטש את הסומק לתוך העור. יכול להוות כמצע מצוין לסומק במרקם אחר מעליו או להסתפק רק בו. הסומק מגיע ב2 גוונים, ורוד וכתום-ברונז. 
החלטתי ללכת על הורוד כי הכתום עז מדי, בעלות עור בהיר לא יוכלו ליהנות ממנו תמיד, יתקבל יפה יותר על עור שזוף. הכתום יכול לשמש כברונזר מאיר, ניתן להשתמש בו לבד על מנת לקבל מראה בריא וחיוני אבל זה מצריך יד עדינה ומקצועית. (בקריאה שניה, למה לעזאזל השארתי את הברונזר בחנות למה??? :( )
הכי גלאמר של מוצר.
givenchy- le prisme blush 41

מעל סומק נוזלי/קרם תמיד ניתן להוסיף סומק נוסף, כדי להעצים את המראה. אם בקיץ ומראה בריא עסקינן, לא יכולתי להשמיט את פריט האספנים הזה (עבורי לפחות) - אני מכנה אותו סומק-קוטור.
le prisme- blush glow- 41 lune rosee - נראה שגי'בנשי השכילו להרכיב סומק המורכב מארבעה צבעים שמתגבשים ללוק אחד הורס, שרק מהשם אפשר ליפול. 
הפלטה מורכבת מ3 גווני ורוד שונים פלוס כתום כדי לתת את הטוויסט הדרוש למראה השזוף. הורוד הבהיר בפינה הימנית הוא ורוד חיוור אלקטרי זוהר המעצים את הפיגמנט. לצערי הסומק הזה כבר לא מככב על הסטנדים שלהם כי הוא מהשנה שעברה ואני ממש שמחה שחטפתי אותו ברגע שראיתי אותו, אהבה ממבט ראשוני. ושני ושלישי ו..לכל החיים.
נשימתי נעתקה לשניה בזמן שאני כותבת עליו...אני צריכה להתאפס. האמת שאין מה להכביר במילים, זה סומק ליגה ואם לא היה לי אותו הייתי צריכה להרכיב אותו.
ימין-סאלי הנסן 520, שמאל-לוריאל 106
 בגזרת הלקים בחרתי את הורודים הבאים:
L'oreal- resist & shine no' 106- ורוד קר אך לא בייבי. בהתחלה חששתי מהצבע כי אני לא חובבת גוונים נועזים. יהיו כאלה שהלק הזה יהיה יותר מדי בשבילן אבל אני מצאתי את עצמי מוקסמת ממנו והתרגלתי אליו. הוא בהחלט בעל נוכחות והוא פשוט מאיר את כל הלוק. אם אנחנו רוצות להתאים את הלק לשפתון, זה הלק שפחות או יותר ילך עם השפתון של שיסיידו. אני כמובן בעד גיוון, דווקא לא להתאים לק לשפתון באופן מלא אלא למצוא את הגוון שישלים את הלוק הכללי. יחד עם זאת זה לא פשע להתאים את הלק לשפתון למראה סולידי יותר.
מצאתי את עצמי מורחת לעתים גם 3 שכבות מהלק כדי להשיג את המראה המתבקש. המברשת נוחה למריחה וטקסטורת הלק גם הפתיעה אותי לטובה. הלק נשמר היטב בבקבוק גם לאורך זמן.
Sally Hnsen-complete salon manicure no' 520 shrimply devine- גוון ורוד אפרסקי, חי ונועז שלא נתקלתי בשכמותו. שימו לב לשם השובבי שהעניקו לו בחברה. אני מניחה שהשם נגזר מתוך simply devine והם החליטו לשנות זאת לשרימפלי דיוויין.חמוד. מאז ומתמיד אהבתי את הלקים של הנסן, הרבה לפני שהם יצאו עם הסדרה המעולה הזו. הפורמולה פשוט נהדרת ועם המברשת הייחודית הרחבה שלהם ניתן למרוח את הלק פשוט במשיכה אחת .אולי פחות יתאים למי שיש ציפורניים ממש צרות וקטנות. נדרשות 2 מריחות ולעתים אני מוסיפה עוד שכבה. אני לא אוהבת למרוח כ"כ הרבה שכבות לק אבל עם הפורמולות המעולות הללו (לוריאל וסאלי) אני לא מסתבכת לכן זה בסדר גמור מבחינתי.  הלק הזה לגמרי הולך עם השפתון של לנקום. ורוד אפרסקי שמתנהג כורוד, אותה ההגדרה. רילי סימפלי דיוויין.

נאוטיקה- טוניקה/שמלה
 בתחילת הקיץ, בעודי  משוטטת באחד הקניונים הגדולים, נתקלתי בטוניקה הזו של נאוטיקה. מיותר לציין שהתאהבתי בה מיד. הטוניקה שמזכירה בגדי מלחים בצבע כה קיצי, הגזרה והבד הפעילו עליי את קסמיהן ונאלצתי לרוכשה. את הבד שמזוהה עם חולצת הפולו, אהבתי מאז ומתמיד אבל אני חייבת לציין שבימים אלו יותר נעים ללבוש את הטוניקה מאשר בימי החום המהבילים.

מכנסיים בצבע ורוד אפרסקי - זארה

 מכנסיים בגזרת קז'ואל מבית זארה. גזרה מחמיאה לכל גוף, למראה קליל נטול מאמץ.
 המכנסיים יצאו גם בסגול כהה מהמם, אני לקחתי את האפרסקי ולצערי לא היה את המכנס במידה שלי בסגול, אחרת הייתי לוקחת גם אותו. אמנם אלו אולד ניוז אבל לא העזתי ללבוש את המכנסיים האלה בשיא הקיץ בגלל הבד. אני מוצאת אותם טובים יותר לעונה הזו.
סנדלים קליגולה
איך אפשר מבלי לקנח בסנדל ורוד משולב קש- שיא הקיץ. גם גבוה וגם נח יחסית, לא להליכה או עמידה ממושכת.

ניתן למצוא אותם היום במחיר של 149 ש"ח במבצע בחנויות קליגולה.



8 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט ונהנתי מהשילוב עם הבגדים והנעליים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה:)) אני ממש שמחה לשמוע. תודה על התגובה.

      מחק
  2. פוסט מקסים! אני באמת צריכה לנסות את הרוז' אין לוב של לנקום!

    השבמחק
    תשובות
    1. שירי, את חייבת.הוא גם יושב טוב על השפתיים. הגוונים מעלפים וראיתי שהגיעו עוד גוונים חדשים בסדרה. בכלל הסטנדים של לנקום מלאים ויש מבחר רחב של גוונים בכל הסדרות.

      מחק
  3. מיכאלה12.9.2012, 19:05

    יופי של בחירות.
    הז'יואנשי לגמרי ממזרים עם הסמקים והפודרות שלהם.
    חבל, ואולי מזל, שאין אותם באזור שלי...
    הרוז' אין לאב נראו לי ניאוניים מדי על המדף אבל אחרי ההתלהבות אצל דנרה ואצלך הם יידגמו. זה שייך לליין הקבוע או שזה ייעלם בקרוב?
    הבגדים מדליקים... אהבתי את הנעליים לקינוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכאלה תודה על התגובה אני שמחה שאהבת. קשה לעמוד בפני הממתקים שג'יבנשי משחררים כל פעם. אולי זה באמת לטובתך שאת לא נמצאת בסביבתם ;)).
      לשפתונים אכן יש מראה קצת ניאוני כפי שכתבתי אבל הם לא מרתיעים כמו שפתונים אחרים. תנסי להצטלם איתו, אין דברים כאלה!הוא מאיר את כל הפנים.
      קשה לי להאמין שסדרת רוז' אין לאב תיעלם מהמדפים, בכל מקרה אין לי תשובה חד משמעית לענות לך זה משהו שאני צריכה לברר.
      ושוב תודה על המחמאות על הביגוד וההנעלה.

      מחק
  4. מהמם, איך פיספסתי???
    ומה זה האודם המהמם הזה של לנקום!!- אליי עכשיו!! (תודה שגרמת לי להוציא כמה מאוד שקלים:)
    וואו התאהבתי לגמרי..
    בכלל, יש לך דברים ראוים לקנאה, אין ספק:)

    השבמחק
    תשובות
    1. ל.ו.ל ליטל, באמת הכיצד פספסת ;))
      השפתון מהסדרה הזו של לנקום זה פריט חובה לדעתי ולא משנה באיזה גוון את בוחרת. לא נעים לי מהכיס שלך, אבל לפחות יש עכשיו מבצעים באפריל :)
      (תודה תודה, יש עוד פוסט אחריו שגם שם אולי תמצאי משהו להוציא עליו את מיטב כספך, שיהיה מה לבחור..)

      מחק