יום רביעי, 13 בפברואר 2013

from runway to valetine's day ממסלולי התצוגה ליום האהבה



אחת המגמות הבולטות על מסלולי התצוגה בקרב חברות האופנה הגדולות לשנת 2013 הוא המראה העירום הנקי ושפתיים בגוון בולט. מראה חגיגי שנועד להקפיץ את הלוק באוירה של שמחה.
מגמה זו לא צצה רק עכשיו, חברות האופנה מאמצות אותה בשנים האחרונות על מסלולי תצוגות האופנה, כשהדוגמניות בעצם כמעט ולא מאופרות, עור הפנים חיוני ומלוטש, מעט מבריק, עיניים נקיות ושפתיים בולטות בגוון פוקסיה ממגנט.
מעצבי אופנה רבים כמו ז'יל סנדר,פנדי,גוצ'י ועוד בחרו במראה הזה כשפיטר פיליפס הוא האחראי מאחורי הקלעים ליצירת המראות הללו, כשהוא משתמש בלחות עם גוון או מייקאפ קליל להשגת המראה.
מכיוון שיום האהבה מחר, בחרתי ב2 מוצרים שלדעתי הם כוכבים וניתן להשיג איתם את המראה המלוטש, היפה והכ"כ מיוחד הזה. תמונות הדוגמניות הן רק לצורך השראה כמובן, כל אחת יכולה לקחת את זה למקום שלה. כדי להימנע מהמראה החיוור קמעה שעולה ממראה הדוגמניות, בחרתי בצללית בהירה שימרית של שיסיידו בגוון WT 901 שכתבתי עליה בפוסט קודם כדי להעניק עומק לעיניים. לשפתיים בחרתי שפתון של מאק העונה לשם:DEAR DIARY-איזה שם יפה :)) סווטש כאן http://www.temptalia.com/mac-beth-ditto-pro-longwear-lipcremes-reviews-photos-swatches.
הצללית של שיסיידו כ"כ ייחודית ויפהפיה שהיא כמו תכשיט בפני עצמו. היא נראית עדינה והיא אכן כזו, אך יחד עם זאת היא בעלת פיגמנט שימרי מנצנץ. עם הצללית הזו מתקבל מראה רומנטי מעופעף.
אני מתנצלת על אופן העריכה והעלאת התמונות, אין לי כרגע מחשב, הוא שבק חיים. אי לכך אני לא יכולה לערוך תמונות ופוסטים כהרגלי. אני מג׳נגלת בין האייפד לנייד ואני חייבת להגיד שהאפליקציות אינן מפותחות מספיק שזה פוגע מאוד בתהליך הכתיבה והעריכה. וכעת לתמונות:








6 תגובות:

  1. בחרת מראה מאוד יפה, במיוחד ליפות אמיתיות.

    גווון השפתון מאוד אהוב עלי, גם בלק :)

    השבמחק
  2. תודה אפרתוש. הלוק באמת ליפות אמיתיות. גם אני לגמרי בעניין, הגוון הזה משגע

    השבמחק
  3. זה הלוק היומיומי שלי, נקי (יחסית...) ועם שפתון בוהק :)
    ואני ממש אוהבת את צלליות הקרם של שיסיידו, הגוון הזה נראה נפלא!

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שזה הלוק היומיומי שלך (שווה שכמוך) ;]
      מסכימה איתך בעניין הצלליות, לדעתי אני צריכה לרוש עוד גוון או שניים ...

      מחק
  4. אהבתי את הפניניתיות הורדרדה של הצללית קרם..יש לי מהסדרה הזו את הגוון השחור עם הנגיעות הירקרקות..משום מה לא זוכרת שנתקלתי בגוון הזה..ייבדק העניין.. :) הגוון של השפתון מאוד לטעמי !

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון הפנינתי בהחלט מעניק טויסט קטן ומעניין ביחס ללבן. אני חושבת שזה גוון שבהחלט מעניין וכדאי להחזיק במלאי.
      אין לי את הגוון שציינת והוא אחד מאלה שרציתי לקנות בזמנו אבל לא היה במלאי ומאז אני רק מתאפקת ;)
      נחמד שאהבת את הגוון של השפתון, לי למשל לקח קצת זמן להתחבר אליו כי הוא כזה בולט. אבל מי צריך יותר מזה על הפנים ..

      מחק