יום שלישי, 26 בפברואר 2013

כריסטיאן דיור-The 'nude' makeup


בדיור החליטו לשחרר לאויר גרסה חדשה ומשודרגת של ה׳ניוד׳ מייקאפ מזה זמן מה. לא ברור לי למה הם הרגישו שיש צורך לשדרג אותו, בין אם שדרגו את הפורמולה או החליטו לעשות שינויים קלים כדי לעורר יותר מודעות למייקאפ הזה, כך או כך נראה שמצליח להם. אני לא ניסיתי את הגרסא הקודמת כך שאין לי למה להשוותו אבל כן יש לי ביקורת על המייקאפ.
אני מניחה שקראתם עליו, הוא אמור להקנות מראה עור זוהר וחיוני במינימום כיסוי, מכאן נובע השם שלו העונה לשם ניוד-עירום. אי לכך ובהתאם לזאת המייקאפ באמת ניתן לבניה של כיסוי קל עד בינוני פלוס במרקם מתאים. המייקאפ מכיל גם מסנן קרינה 15 SPF, לי אישית זה פחות נוגע, אני מעדיפה את המייקאפ שלי ללא SPF.
בניגוד לתיאורים על קלילות מריחת המייקאפ, אני דווקא לא נהניתי מהמרקם. הוא לא נמרח בקלילות, המרקם שלו הוא מעין ג׳ל סמיך שיש לעבוד איתו מהר, שזו תחושה קצת לא נעימה שאני לא מוצאת אפילו במייקאפים עמידים.
מצד שני הוא גם כל מה שאמרו עליו, מראה קליל וחיוני לעור.
כל התכונות הללו מתאימות למי שאין לה עור שמן, כן יכול להתאים לבעלות עור מעורב/רגיל-מעורב, נראה נפלא אפילו על עור מנומש מכיוון שהוא לא מכסה לגמרי, ואני פשוט מאוהבת במראה המנומש המציץ מתחת למייקאפ, המראה הטבעי הכי חביב שיכול להיות.
מי שלא הייתי ממליצה לה עליו הוא לבעלות עור עם פגמים המבקשות לקבל עור מלוטש. לא מתאים לעור עם נקבוביות מורחבות מכיוון שהוא כן מדגיש את הנקבוביות, כן הוא מדגיש דיילות דיור היקרות בניגוד למה ש״מכרתן״ לי. במידה והנקבוביות מינוריות עד לא בולטות, המייקאפ יעשה עבודה טובה בטשטושן כמו גם חטטים קטנים. במידה ופגמי העור רציניים יותר, זה לא המייקאפ בשבילכן/ם. בסופו של יום עליי הוא לא החזיק מעמד והתחיל להיעלם, מה שגרם לחשיפה של העור מתחת, לא בימות הקיץ החמים אלא בימים הקרירים של החורף שבהם נסיתי אותו. שורה תחתונה: אני מאוהבת ברעיון של המייקאפ הזה ואם גם אתן כמוני מונעות לעתים מדחף לא הכי רציונאלי לקנות מוצר כלשהו אלא רק בגלל ההילה שסובבת סביבו ולא תרגישו רע עבור הכסף שתוציאו עליו- לכו על זה כי כמו שכבר ציינתי הוא גם כל מה שאמרו עליו. אבל - תדאגו לבסיס טוב מתחת, כמו פריימר טוב ולפידור קליל אך טוב מעל מאידך- אם אתם מעדיפים מייקאפ יותר מקצוען, יש תותחים אחרים בשוק שאמנם גם איתם צריך להתמודד אבל הם מלכתחילה מיועדים לתת מענה הולם כמו מראה מלוטש ועמידות טובה. מקווה שהסקירה עזרה לכם, נפרדת מכם בברכת עור מלוטש לכולנו ;) .. שתפו אותי במחשבות שלכם. </div>

2 תגובות:

  1. מייק אפ אהוב ביותר, גם איכותי ומוצלח וגם פינוק.
    אגב, לי הוא לא הדגיש נקבוביות בכלל האמת.
    הוא אכן לא מיועד לבעלות פגמים כי זה לא מייקאפ עם כיסוי גבוה.
    אם היה לו SPF גבוה יותר אז הוא היה בכלל מושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מעין סוג של פינוק, העברתי אותו לגיסתי שבכלל לא משתמשמת במייקאפ ביומיום והיא התלהבה ממנו קשות.
      הוא לא מדגיש את הנקבוביות כמ מייקאפים אחרים אבל הוא גם לא מצליח ממש לטשטש.
      בעניין ה SPF, באמת נקודה מעניינת, אם היה לו יותר גבוה בהחלט היה יכול להיכנס לנישה של יש לי יום ארוך בחוץ ואני מסודרת איתו ;)

      מחק