יום רביעי, 3 באפריל 2013

the perfect khaki mood- essie matte about you top

אני במצב רוח לציפורניים במראה מאט. החלטתי. יש לי נטיה לאהוב מראה מאט הן באיפור והן במראה הציפורניים. בגזרת האיפור אני משו-געת על צלליות במראה מאט ותרה תמיד אחרי הצלליות המושלמות במטרה להשיג את הלוק הרצוי. ברגע שאניח ידיי עליהם,כמובן שאעדכן. אהבתי למאט לא פוסחת גם על השפתיים ועור הפנים אבל ארחיב על כך בפוסט מתאים.
למראה הספציפי הזה בחרתי לקים מפוסט אחר , שמתי לב שאלו 2 גוונים שמשום מה ידיי לא נשלחות אליהם בתדירות גבוהה,למרות שהפורמולות מצוינות והפתיעו אותי לטובה. אז החלטתי לעשות מעשה ולשלב את שתי אהבותיי, גווני החאקי ומראה המאט למראה חאקי/טחוב משהו ;) והנה הוא לפניכם:
הכוכב המבצע- טופ מאט מבית ESSIE עם משחק מילים מגניב העונה לשם- matte about you.
הוא בצבע חלבי שקוף, שגם את הגוון הזה אני אוהבת. הטופ משווה ללק מראה מאט, כמו כן הוא מייבש את הלק במהירות
אך גם מגן עליו. באמת כוכב ואני שמחה שקניתי אותו. עכשיו נותר לי לגלות את הטופים האחרים של מאט, אולי ישנם עוד כוכבים באמתחתם.
אז מה אתם חושבים? הצלחתי הפעם...?

2 תגובות:

  1. אני אוהבת גימור מאט וזה טופ מעולה!
    לי יש את גרסת הפרו הקודמת. הגרסה שלך היא החדשה מהפארם? אני ממש רוצה לנסות גם ולראות אם זה עובד אותו הדבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, דנרה, מהסופר פארם. לא יודעת להשוות לקודמתה..

      מחק